web hosting

Selasa, 15 Februari 2011

Pesta Seks Warga Asing bila Cuti Umum

Sumber Harian Metro.

KUALA LUMPUR: Cuti umum semalam menjadikan rumah pelacuran di sepanjang Jalan Petaling dan Thambipillay, Brickfields, di sini, seolah-olah pesta kepada warga asing yang mula berkumpul di kawasan itu seawal jam 8 pagi.
Tinjauan wartawan Harian Metro mendapati lokasi terbabit dikunjungi warga asing yang datang semata-mata untuk memenuhi nafsu mereka.

Berdasarkan pemantauan hampir dua jam, kebanyakan pelanggan di kalangan warga asing terbabit dari Bangladesh, Pakistan, Indonesia dan Myanmar.

Kebanyakan mereka berpusu-pusu memasuki pintu kecil di tingkat bawah rumah pelacuran yang berselindung di sebalik bangunan rumah kedai usang di kawasan berkenaan.

Pintu kecil menghubungkan tangga ke tingkat atas rumah kedai dua tingkat itu dikawal tonto atau bapa ayam yang memantau kehadiran pihak berkuasa.

Wartawan yang memasuki rumah pelacuran itu mendapati keadaan di dalam rumah pelacuran terbabit meriah dengan gelak tawa puluhan gadis pelacur yang menanti kedatangan pelanggan.

Rata-rata pelacur berusia awal 20-an terbabit yang dipercayai warga Filipina dan Indonesia boleh dilanggan hanya dengan harga RM20 hingga RM30 sekali perkhidmatan.

Bagi menarik perhatian pelanggan di kalangan warga asing, kebanyakan gadis terbabit memakai pakaian seksi.

Mereka ini tidak segan silu menawarkan khidmat seks di dalam bilik kedai di dalam rumah pelacuran itu yang dilindungi papan nipis.

Sambutan luar biasa di kalangan warga asing terbabit boleh dibuktikan apabila rata-rata mereka berkumpul di bahagian bawah dan kaki lima premis bagi menunggu giliran memuaskan nafsu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...