web hosting

Ahad, 20 Februari 2011

Artis janda "main" dalam kereta

MACAM dah tak ada tempat lain nak 'main', sampaikan dalam kereta pun jadi.
Maklumlah, mereka bukan hendak main baling tin, badminton, tenis atau bola sepak, jadi tak perlulah tempat besar dan lapang kerana mereka cuma hendak main tarik-tarik kain.
Ha, panas. Di luar cuaca panas dalam kereta pun panas walaupun penghawa dingin dah dipulas sampai tahap maksimum. Artis janda ini memang sangat terkenal dengan cerita panas membakar. Kalau dalam masa setahun, tak ada cerita kontroversi pasal dia, agaknya tak sempurna perjalanan hidupnya.

Menurut si tukang cerita, artis ini dan buah hati pengarang jantungnya bersama-sama menjalani penggambaran drama. Agaknya babak yang disediakan pengarah drama itu untuk mereka, tak cukup agaknya. Jadi mereka pun buat aksi sendiri. Tetapi drama ini tak perlu ada pengarah, penolong pengarah, jurukamera ataupun jurusolek.

Mulanya pegang-pegang lepas itu sendiri boleh agaklah. Tak perlulah SS bercerita panjang lebar. Orang sekeliling tengok kereta dah bergoyang, hendak kata waktu itu ada puting beliung atau tsunami melanda tak juga. Cuaca ketika itu sangat tenang dan aman sehingga daun kelapa pun tak bergerak. Rupanya goyangan itu berpunca dari dalam.

Dasar kulit muka tebal 14 inci, masing-masing keluar kereta macam orang tak berdosa. Orang sekeliling pun dah tak boleh hendak kata apa. Hari itu kata dah beriya-iya hendak kahwin, tetapi kalau dah setiap hari dapat 'merasa', apa cerita.

Barulah SS faham kenapa si lelaki itu sanggup meninggalkan isterinya kerana yang menanti di luar lebih panas, pedas dan boleh dinikmati pada bila-bila masa. Hmmm...dah macam restoran drive through yang dibuka 24 sehari dan boleh dimakan di mana saja.

http://www.hmetro.com.my/articles/SOSEHSOSEH_Taksenonohdalamkereta/Article

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...