web hosting

Rabu, 14 September 2011

Marah kat awek, budak 16 thn sebarkan video seks dia ngan awek dia kat orang kampung

Seorang remaja lelaki di Melaka mengedarkan video klip yang memaparkan dirinya mengadakan hubungan seks dengan teman wanitanya, seorang remaja bawah umur kepada beberapa individu di sebuah kampung di Kampung Pengkalan di Alor Gajah lapor Daily Chili.
Menurut sumber, budak lelaki itu, berusia 16, bertindak mengedarkan klip berikut selepas bertengkar dengan teman wanitanya yang berusia 14 tahun.

Antara individu yang menerima  klip tersebut melalui perkhidmatan multimedia (MMS) termasuklah jiran keluarga teman wanitanya dan pemimpin masyarakat di kampung tersebut.

"Apabila saya melihat klip tersebut, saya memutuskan untuk memberitahu ibu bapa remaja perempuan itu. Saya rasa remaja lelaki itu mengedarkan klip itu dengan sengaja kerana marah  terhadap teman wanitanya," kata seorang penduduk yang merupakan kenalan kepada ibu bapa remaja perempuan terbabit.

Klip video itu didakwa dirakam ketika pasangan itu mengadakan hubungan hubungan seks di sebuah hotel bajet di Melaka beberapa bulan lepas.

Difahamkan ibu remaja perempuan berusia 39 tahun  menerima klip tersebut pada pukul 8:00 malam pada hari Selasa dan terkejut melihat anaknya yang melakukan hubungan intim dengan teman lelakinya.

Remaja perempuan itu mengaku mengadakan hubungan seks dengan teman lelakinya di sebuah hotel. Susulan iru, ibu remaja terbabit telah membuat laporan polis pada hari yang sama.

P/s: Habis terbarai budak-budak sekarang!
 
sumber: duniacacamarba
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...